Takaisin

Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Lue kaikki kysymykset ja vastaukset alla

Kysymykset ja vastaukset on jaettu aiheittain, jotta voit löytää helposti vastauksen kysymykseesi. Klikkaa plussaa (+) lukeaksesi vastaus kysymykseen.

    • Voit lopettaa Hairlust-tuotteiden käyttämisen milloin tahansa, mutta tällöin emme voi taata saavutettujen tulosten pysyvyyttä.

    • Pääasiallinen ero Hairlust Growth Formula Gummies ja Tablets-vitamiineilla on se, että sokerittomat Gummies viinikumivitamiinit soveltuvat heille, jotka eivät pidä pillereiden nielemisestä. Suurin ero näiden valmisteiden kohdalla on tapa, miten ne otetaan. Valmisteiden useimmat ainesosat ovat yhtäläiset. Hair Growth Formula Tablets -vitamiinit ovat kuitenkin hieman vahvempia, sillä ne sisältävät hieman vahvempia pitoisuuksia mm. piioksidia ja aminohappoja. Tärkeintä molempien valmisteiden käytössä on niiden käyttäminen säännöllisesti.

      Molemmat tuotteet ovat vegaanisia, laktoosittomia sekä gluteenittomia.

    • Hairlust-tuotteet eivät sisällä ainesosia, jotka ovat haitallisia raskauden tai imetyksen aikana. Kuitenkin, kuten monien muidenkin ravintolisien kohdalla, on hyvä konsultoida lääkäriäsi ennen käyttöä, mikäli olet epävarma lisäravinteiden käytöstä.

    • Riippuu paljon ravintolisästä. Voit esimerkiksi ottaa hyvin kalaöljyä ja magnesiumia samanaikaisesti ravintolisiemme kanssa. Emme kuitenkaan suosittele syömään muita multivitamiiniravintolisiä samanaikaisesti kun syöt Hairlust-ravintolisiä, sillä liiallinen tiettyjen rasvaliukoisten vitamiinien käyttö voi aiheuttaa lieviä sivuvaikutuksia. Mikäli olet epävarma, voitko syödä muita ravintolisiä samanaikaisesti Hairlust-ravintolisien kanssa, suosittelemme kysymään asiasta lääkäriltä.

    • Hairlust on suunniteltu tukemaan hiusten kasvua, ei muuta kehon karvoitusta. Muun kehon karvoitusta säätelevät hormonit sekä geenit, joten ravintolisät eivät lisää luonnollisen karvoituksesi määrää. Osa asiakkaistamme kuitenkin raportoi ravintolisien vaikuttavat positiivisesti sekä ihoon, että kynsiin. Suurimmaksi osaksi vaikutus näkyy kuitenkin hiuksissa.

    • Suurin osa tuotteistamme tuotetaan Tanskassa, mutta meillä on tuotantoa myös muualla EU:ssa sekä Aasiassa. Kaikki tuotteemme valmistetaan tarkasti valittujen valmistajien toimesta, joten tuotteet täyttävät varmasti kaikki suomalaiset ja eurooppalaiset laatuvaatimukset sekä -standardit. On tietysti tärkeää huomioida logistiikan vaikutukset tuotteiden valmistuksessa, ja yritämmekin kaikin mahdollisin keinoin minimoida vaikutusta, joka tuotteidemme valmistuksella on maapalloon. Emme kuitenkaan halua tehdä kompromisseja tuotteiden laadun suhteen, minkä vuoksi olemme päättäneet hajauttaa tuotantoa hieman eri puolille maailmaa.

    • Hygieniasyistä tyynyliinoja ja pussilakanoita ei voi palauttaa tai vaihtaa, jos niiden pakkaus on rikottu.

    • Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on vastaanotettu. Tilausvahvistus sisältää tilausnumerosi, ja se lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka annat tilausvaiheessa. Jos et ole vastaanottanut tilausvahvistusta tilauksen jälkeen, tarkistathan myös mainos- ja roskapostikansiosi.

      Mikäli tilausvahvistus ei ole myöskään roskapostin joukossa, olethan yhteydessä meihin täällä. Joskus tilauksen yhteydessä annetussa sähköpostissa on esimerkiksi kirjoitusvirhe, jonka voimme helposti korjata, jolloin saat tilausvahvistuksen oikeaan osoitteeseen.

    • Veloitamme rahat tililtäsi, kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty eteenpäin varastoltamme. Saat tällöin sähköpostitse toimitusvahvistuksen, joka sisältää muun muassa paketin seurantatiedot.

      Voit seurata lähetystäsi seurantatunnuksella, kun se skannataan Suomessa Postin omassa käsittelykeskuksessa.

    • Jos et ehtinyt noutaa pakettiasi ajallaan pakettiautomaatista, on se todennäköisesti lähtenyt palautumaan takaisin meille. Tässä tapauksessa voimme joko lähettää tilauksesi uudelleen tai palauttaa tilauksesi summan.

      Otathan huomioon, että veloitamme toimitusehtojemme mukaisen palautusmaksun noutamattomista paketeista, jotka palautuvat meille myöhästymisen tai väärien osoitetietojen vuoksi. Palautusmaksu on 14,95€ Postin kuljetuksille ja 40€ DHL Express pikakuljetuksille. Jos haluat, että lähetämme tilauksesi uudestaan, olethan meihin yhteydessä.

      Mikäli pakettisi on jo lähtenyt takaisin lähettäjälle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme täällä, niin voimme selvittää asian.

    • Seurantalinkki toimii vasta, kun lähetyksesi on saapunut Suomen Postille, ja se on skannattu Postin omassa lajittelukeskuksessa.

      Siihen asti seurantatunnuksen mukaan paketti ei ole saapunut Postille, eikä tilausta voida seurata. Eli pakettisi saattaa hyvinkin olla matkalla, vaikka seurantatunnus ei toimi.

      Voit olla yhteydessä myös suoraan Postiin selvittääksesi lähetyksen tilanteen. Tässä tapauksessa mainitsethan saamasi seurantanumeron.

      Jos näet seurannasta, että pakettisi on menossa väärään osoitteeseen tai jos seurantatunnus ei ole päivittynyt yli 8 arkipäivään, olethan yhteydessä meihin täällä.

    • Jos huomaat seurantatunnuksesta, että lähetyksesi ei ole liikkunut päiviin etkä saa siitä uusia tietoja, voi olla, että se on myöhästynyt, kadonnut systeemistä tai jo saapunut pakettiautomaattiin.

      Joskus paketit saapuvat perille pakettiautomaatteihin, mutta eivät saa viimeistä skannausta, jolloin ilmoitusta saapumisesta ei lähetetä vastaanottajalle. Paketit voivat valitettavasti myös kadota välillä matkalla.

      Jos lähetys on kadonnut, järjestämme yleensä uuden lähetyksen ja varmistamme, että saat tilaamasi tuotteet.

      Voit olla myös suoraan yhteydessä Postiin ja kysyä lähetyksen tilanteesta. Tässä tapauksessa muistathan mainita lähetyksen seurantanumeron.

      Jos tilauksesi toimituksen kanssa on ongelmia, otathan meihin yhteyttä täällä. Sitten voimme aloittaa tapauksen tutkinnan kuljetusfirmamme kanssa ja varmistaa, että vastaanotat tilauksesi.

    • Paketteja säilytetään viikon ajan pakettiautomaatissa, jonka jälkeen ne palautuvat lähettäjälle. Ensimmäisestä saapumisilmoituksesta sinulla on siis 7 päivää aikaa noutaa pakettisi. Näet viimeisen noutopäivän myös seurantalinkistä.

      Otathan huomioon, että veloitamme palautusmaksun noutamattomista paketeista, jotka palautuvat meille. Maksu riippuu kuljetustavasta.

      Näin ollen, suosittelemme aina noutamaan lähetykset mahdollisimman pian saapumisen jälkeen.

    • Kestotilaukset toimitetaan järjestelmämme mukaan lähimpään pakettiautomaattiin tai Postin toimipisteeseen toimitusosoitteen perusteella.

    • Kun ostat tuotteen hairlust.fi-osoitteesta, on sinulla 14 päivän oikeus palauttaa tuotteesi. Menetät palautusoikeutesi, jos tuotteet on avattu, käytetty tai sen sinetti rikottu, sillä emme voi hyväksyä niitä takaisin hygienia- ja terveyssyistä. Tuotteiden hinta hyvitetään asiakkaalle, kun tuotteet ovat saapuneet takaisin ja niiden on todettu olevan alkuperäisessä kunnossa.

      Palautukset lähetetään osoitteeseen: 

      Hairlust ApS, Overgaden Neden Vandet 9A, 4., 1414 Copenhagen, Denmark.

      Palautuksesta koituvat kulut ovat asiakkaan vastuulla. 

      Jos kadut tilaustasi, otathan meihin yhteyttä täällä, niin voimme opastaa sinua palautuksen kanssa ja pitää lähetystäsi silmällä tarvittaessa.

    • Tieto tilauksista lähtee varastollemme nopeasti, ja paketit lähetetään usein jo saman päivän aikana. Jos tilaus on jo lähetty, sitä ei voida peruuttaa. Tämän vuoksi emme voi taata, että tilaus on mahdollista peruuttaa. 

      Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme täällä, niin voimme yrittää järjestää asian asiakaspalvelumme aukioloaikoina arkipäivinä kl. 11-17.

      Mainitsethan viestissäsi sekä otsikossa tilausnumerosi ja toiveen tilauksen peruuttamisesta, niin mahdollisuus tilauksen pysäyttämiseen ajoissa on korkeampi.

      Valitettavasti tilausten peruminen ajoissa ei ole aina mahdollista, jos paketti on jo ehditty lähettää tai jos otat meihin yhteyttä aukioloaikojen ulkopuolella. Näissä tapauksissa lähetys tulee palauttaa, jos haluat saada rahasi takaisin.

      Mikäli et halua tuotteita, jotka on jo lähetetty, voit palauttaa ne omakustanteisesti tai jättää paketin noutamatta. Veloitamme noutamattomista paketeista palautusmaksun, joka riippuu kuljetustavasta.

      Voit myös järjestää tuotteiden palautuksen itse paketin noudettuasi. Tässä tapauksessa palautuksesta aiheutuvat kulut ovat asiakkaan vastuulla ja hyvitämme koko tilauksen summan paketin saapuessa takaisin. Tuotteet on palautettava palautusehtojemme mukaisesti alkuperäisessä kunnossa. Jos tuotteet on avattu tai niiden sinetti rikottu, menetät palautusoikeutesi.

      Peruutuksien ja palautuksien kohdalla rahat palautetaan aina samaa maksutapaa käyttäen kuin tilauksen yhteydessä.

    • Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä.

    • Mikäli olet vastaanottanut väärän tuotteen tai saanut viallisen, vahingoittuneen tai rikkinäisen tuotteen, pyydämme sinua täyttämään reklamaatiolomakkeemme.

      Täyttäessäsi lomakkeen, tulee sinun liittää mukaan todisteita (kuva tai video). Jos reklamaatio koskee tuotetta, säilytäthän tuotteen sekä kaikki pakkausmateriaalit tapauksen tutkimista varten.

      Jos tapauksen tutkimisen jälkeen toteamme tuotteen olevan viallinen tai väärä, kerromme sinulle miten etenemme tapauksen kanssa.

      Ota meihin yhteyttä täällä aloittaaksesi reklamaatio.

    • Hygieniasyistä tyynyliinoja ja pussilakanoita ei voi palauttaa tai vaihtaa, jos niiden pakkaus on rikottu.

    • Kun ostat lahjakortin Hairlust-sivuilta, saat sen suoraan sähköpostiisi muutaman minuutin kuluttua tilaamisesta. Jos lahjakortti tulee lahjaksi, voit esimerkiksi tulostaa sähköpostin tai lähettää sen edelleen lahjan vastaanottajalle.

      Kirjoita sähköpostiosoitteesi tilaukseen huolellisesti, jotta lahjakortti lähetetään oikeaan sähköpostiosoitteeseen.

      Lahjakortissa on henkilökohtainen koodi, joka syötetään nettisivuillamme tilausvaiheessa sille varattuun kenttään. Kun koodi on syötetty oikein, alennus annetaan tilauksesta automaattisesti. Mikäli korttia ei käytetä kokonaan, voi sitä käyttää uudestaan seuraavalla ostokerralla.

      Lahjakortti on voimassa 2 vuotta ostohetkestä.

    • Hairlust järjestää harvoin alennusmyyntejä ja hyviä tarjouksia ei kasva puissa. Mutta silloin tällöin erikoistilaisuuksien yhteydessä jaamme alennuskoodeja tai lisäämme hyviä tarjouksia nettisivuillemme. Lue täältä, kuinka saat tarjoukset ja alekoodit ensimmäisten joukossa.

    • Kyllä! Jotkut tykkäävät kestotilata hiustenhoitotuotteensa, jotta ne eivät pääse koskaan loppumaan kesken, mutta tämä on täysin valinnainen palvelu, jonka tarjoamme. Voit siis halutessasi valita joitain tuotteita kestotilaukseen, jotta ne toimitetaan sinulle automaattisesti tietyin väliajoin. Kestotilaaminen on täysin ilmaista. Saat myös aina 10% alennusta kestotilaustuotteista. Kestotilausta ei luoda automaattisesti, vaan tämä on aina asiakkaan päätös. Tuotteiden tilaaminen kertaostoksena ilman sitoutumista on oletustilaustapa. Voit myös yhdistää kestotilaustuotteita ja kertatilaustuotteita samaan tilaukseen.

    • Jos valitset tilata tuotteita kestotilauksena, tulevat tilaukset toimitetaan samaa toimitustapaa käyttäen, kun olet valinnut tilauksen yhteydessä. Useimmiten se on lähin Postin toimipiste tai pakettiautomaatti toimitusosoitteesta.

    • Lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse, kun olet luonut kestotilauksen. Lähetämme myös sähköpostin aina 3 päivää ennen seuraavaa toimitusta muistutuksena. Nämä sähköpostit sisältävät myös linkin, jonka kautta voit muokata kestotilauksiasi ilman kirjautumista. Nämä linkit kuitenkin lakkaavat toimimasta muutaman päivän kuluttua. Tässä tapauksessa sinun täytyy tehdä tili muokataksesi tai peruaksesi kestotilauksiasi. Sinulla ei automaattisesti ole tiliä, vaikka olisit tehnyt tilauksen. Luo siis ensin tili samaa sähköpostiosoitetta käyttäen kuin tilauksen yhteydessä.