Käyttöehdot

1. Yleiset ehdot

Hairlust ApS
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 Copenhagen, Denmark
CVR-numero: 38076582

Käyttämällä sivustoa www.hairlust.fi vahvistat, että olet lukenut, ymmärtänyt ja rajoituksetta tai varauksettomasti sitoutunut noudattamaan näitä ehtoja. Käyttöehtoja sovelletaan, jos ostajan ja Hairlust ApS:n välillä ei ole muita kirjallisia sopimuksia.

Hairlust pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja, jotka löytyvät kohdasta "Toimitusehdot"

Käyttämällä sivustoa suostut käyttöehtoihin, ja olet velvoitettu noudattamaan niitä, kun käytät www.hairlust.fi-sivustoa. Ellet hyväksy näitä käyttöehtoja ja edellytyksiä, sinulla ei ole oikeutta käyttää tätä verkkosivustoa.

Toimitusehdot

Seuraavat ehdot koskevat kaikkia toimituksia osoitteesta www.hairlust.fi.

1. Tilauksen jättäminen

1.1 Ehdot tilauksen jättämiseen

Tilauksen jättäminen www.hairlust.fi verkkokauppaan ei ole juridisesti sitova sopimus. Näin ollen Hairlust säilyttää oikeuden peruuttaa tilaus esimerkiksi tietojen virheellisyyden, teknisen vian, vajaan varastotilanteen, toimitushäiriöiden tai muiden vastaavien ongelmien vuoksi. Sitova lähetysvahvistus lähetetään, kun tilaus on vastaanotettu, hyväksytty, pakattu ja lähetetty vastaanottajalle.

Kun jätät tilauksesi, saat sähköpostitse automaattisen vahvistuksen, että tilauksesi on syötetty järjestelmään. Tilausvahvistus sisältää yhteenvedon tilatuista tuotteista sekä tilausnumeron. Tilausvahvistus ei kuitenkaan ole juridisesti sitova sopimus. Tilaus on sitova, kun olet vastaanottanut sähköpostitse lähetysvahvistuksen, joka sisältää paketin seurantatunnuksen.

1.2 Miten toimia, jos yhteystiedot on syötetty virheellisesti?

Mikäli olet syöttänyt virheelliset tai vajaavaiset yhteystiedot tilauksen yhteydessä, ja tilausta ei niiden vuoksi kyetä lähettämään, on Hairlust:illa oikeus olla sinuun yhteydessä yhteystietojen osalta, jotta tilaus voidaan lähettää. Mikäli tuote toimitetaan virheellisten yhteystietojen vuoksi väärään osoitteeseen, on se tilaajan vastuulla. Hairlust ei vastaa virheellisten yhteystietojen aiheuttamista virheistä toimituksissa.

Mikäli olet tilausvaiheessa syöttänyt väärät, vaajat tai vialliset yhteystiedot, etkä sen vuoksi ole saanut tilausvahvistusta tai lähetysvahvistusta Hairlust ApS:ltä, olet itse vastuussa tilanteen ilmoittamisesta asiakaspalveluumme info@hairlust.fi, jotta virhe saadaan korjattua, ja voit vastaanottaa oikeat tiedot tilaustasi koskien.

1.3 Tietosuojapolitiikka

Jotta voidaan tehdä sitova sopimus asiakkaan ja Hairlust:in välillä, ja jotta asiakas voi tehdä tilauksen osoitteessa www.hairlust.fi, tarvitsee Hairlust asiakkaasta seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Sähköpostiosoite
  • Tiedot tehdystä tilauksesta

Pääsääntöisesti voit käyttää verkkosivujamme ilmoittamatta meille henkilökohtaisia tietoja itsestäsi. Hairlust kuitenkin tarvitsee joitakin henkilökohtaisia tietojasi käydäkseen kauppaa kanssasi, ja toimittaakseen sinulle uutisia sekä muita palveluita. Hairlust kerää vain tarvittavia asiakastietoja, ja niitä käytetään vain asiakassuhteen hoitamiseen.

Yritys ei kerää henkilökohtaisia tietoja sinusta kolmansilta osapuolilta, eikä tallenna tietoja maksuvälineistä, esimerkiksi maksukorteista, pankkitilin numerosta tai vastaavista. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön markkinointia varten ottamalla yhteyttä Hairlust-asiakaspalveluun info@hairlust.fi.

1.4 Alennuskoodien ja lahjakorttien yhdistäminen

Lahjakorttia ei voi käyttää yhdessä alennuskoodien tai muiden tarjousten kanssa. Yhteen tilaukseen voi yhdistää vain yhden lahjakortin tai alennuskoodin.

2. Maksaminen

Osoitteessa www.hairlust.com voit maksaa seuraavilla maksuvälineillä: Klarna, Paypal, Mobile Pay, VISA, MasterCard tai EuroCard. Voit myös maksaa elektronisella lahjakortilla, joka on hankittu mainitusta verkkokuapasta.

Kun asiakas on syöttänyt maksutiedot tilauksen yhteydessä, rahoja ei veloiteta, vaan ne varataan. Kun tilaus on hyväksytty, pakattu ja lähetetty, veloitetaan rahat valitulta maksuvälineeltä.

Jotta maksutapahtuma voidaan suorittaa, tallennetaan maksutiedot siihen asti, että tilaus on hyväksytty, pakattu ja lähetetty. Tämän jälkeen tuotteiden hinta veloitetaan valitulta maksuvälineeltä, ja maksutiedot hävitetään. Maksutiedot tallennetaan väliaikaisesti ulkoiselle maksupalvelimelle, jossa ne on suojattu kryptauksella. Käytämme hyväksyttyä ja PCI (Payment Card Industry - Data Security Standard) - sertifioitua maksupalvelinta, joka kryptaa kaikki maksutiedot SSL (Secure Socket Layer) protokollan mukaan. Se tarkoittaa, että maksutietojasi ei voida selvittää tai lukea. Tiedot tallennetaan väliaikaisesti siis turvalliseen, PCI-sertifioituun ympäristöön, joka on rakennettu kansainvälisten tietoturvastandardien mukaiseksi, siihen asti, että maksutapahtuma suoritetaan loppuun. Kun käytät maksukorttiasi osoitteessa www.hairlust.fi, vain PCI-sertifioitu yhteistyökumppanimme pääsee käsiksi maksutietoihisi, ei Hairlust ApS. Maksutietojen käsittelyon siis yksinomaan sinun sekä PCI - sertifioidun palveluntarjoajan välinen asia, vaikka se tapahtuu käyttäessäsi sivustoa www.hairlust.fi.

Mikäli haluat aiheesta lisätietoja, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa info@hairlust.fi.

3. Toimitus

3.1 Kuka toimittaa paketit?

Suomessa pakettien toimituksesta vastaa Posti. Voit valita toimituksen joko Postin pakettiautomaattiin tai kotiisi. Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 49€:n arvoisille tilauksille Postin pakettiautomaattiin. 49€:n raja koskee kuitenkin vain postitse toimitettavia tuotteita, eikä sitä voi yhdistää lahjakortin ostoon.

Mikäli tilaat tuotteita ulkomaille, saat lisätietoa toimituksesta, kun osoitteesi on syötetty yhteystietokenttään oikein. Käytämme muun muassa DHL:n, CoolEurope:n, PostNord:in ja DAO:n toimutuspalveluita.

Kun tilaat tuotteita, hyväksyt samalla toimittajan, eli tässä tapauksessa Postin, toimitusehdot. Voit lukea niistä lisää toimittajan kotisivuilta.

Huomaathan, että Posti saattaa toimittaa pakettisi toiseen lähellä olevaan pakettiautomaattiin, mikäli lähin pakettiautomaattisi on täynnä, pois käytöstä tai mikäli pakettia on muusta syystä mahdotonta toimittaa automaattiin.

Voit lukea toimituksesta lisää täältä.

3.2 Toimitusajat

Hairlust ApS pakkaa ja lähettää paketteja kaikkina vuoden päivinä. Pääsääntöisesti paketit lähetetään samana päivänä, mikäli teet tilauksesi ennen klo. 14.

Hairlust ApS lähettää sähköpostitse ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. Ilmoituksessa kerrotaan arvioitu toimitusaika ja se sisältää myös linkin Postin seurantapalveluun. Annetut saapumisajat ovat aina arvioita, ja ne voivat muuttua.

Tilatut tuotteet lähetetään pääsääntöisesti koottuna, eikä samassa tilauksessa tilattuja tuotteita lähetetä eri paketeissa.

Huomaathan, että arvioitu toimitusaika saattaa pidentyä esimerkiksi vajaan varastotilanteen vuoksi. Muun muassa ennakkotilattavat tuotteet tilauksessa voivat venyttää tilauksen arvioitua toimitusaikaa. Tilaukset, jotka sisältävät ennakkotilattuja tuotteita, lähetetään, kun varasto on täydennetty kyseessä olevalla tuotteella. Ennakkotilauksista kommunikoidaan tuotesivuilla.

3.3 Verot ja ylimääräiset maksut ulkomaantoimituksissa

Mikäli tilaat tuotteita Suomen ja EU:n ulkopuolelle, on mahdollista, että toimituksesta ja tuotteista tulee maksaa veroa tai tullimaksuja niiden vastaanottamishetkellä. Hairlust ApS ei ole vastuussa näistä kuluista, eikä näistä ylimääräisistä kuluista ilmoiteta etukäteen. Mikäli tilaat tuotteita kansainvälisesti, kannattaa olla yhteydessä paikallisiin tulliviranomaisiin lisätietojen saamiseksi.

3.4 Vastuu lähetyksestä toimituksen aikana ja sen jälkeen

Hairlust ApS on vastuussa pakkauksesta, kunnes asiakas on vastaanottanut lähetyksen. Tavaroiden toimitus www.hairlust.fi-sivustolta katsotaan tapahtuneen sen jälkeen, kun asiakas on noutanut lähetyksen pakettiautomaatista tai vastaanottanut sen annettuun toimitusosoitteeseen kotiinkuljetuksena.

3.5 Palautus toimituksen yhteydessä

Mikäli tilauksesi palautuu meille ilmoittamasi väärän osoitteen tai virheellisten yhteystietojen perusteella, voimme lähettää tuotteesi uudelleen korjatuilla yhteystiedoilla, mikäli toivot uudelleenlähetystä. Olet velvoitettu maksamaan uudelleenlähetyksestä aiheutuvat postikulut, koska Hairlust ei ole vastuussa asiakkaan ilmoittamien osoitetietojen oikeellisuudesta.

Mikäli tuotteita on yritetty toimittaa sinulle, mutta ne palautuvat minkä tahansa syyn vuoksi (asiakasta ei tavoitettu, asiakas ei ollut paikalla tai muu), tullaan sinulta veloittamaan täysi summa uudelleenlähetyksestä, sekä muista mahdollisista lisämaksuista, jotka aiheutuvat tuotteen palautumisesta meille. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta Postin pakettiautomaatista, ja lähetys palautuu takaisin Hairlustille, veloitetaan siitä 14,95 euron maksu.

Mikäli lähetys palautetaan meille lähetyksen aikana tapahtuneen vian vuoksi, lähetämme sinulle uuden paketin ilman lisäkustannuksia, jos näin toivot.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli tilauksesi toimituksessa ilmenee ongelmia.

4. Ehdot ennakkotilaukselle

Esimerkiksi suuren kysynnän vuoksi osa tuotteista saattaa satunnaisesti olla loppuunmyytyjä. Joissakin tapauksissa tarjoamme mahdollisuuden loppuunmyydyn tuotteen ennakkotilaukseen. Ennakkotilatut tuotteet lähetetään tilaajille heti, kun kyseessä oleva tuote saapuu varastolle.

Mikäli tuote on ennakkotilattavissa, siitä kerrotaan selkeästi tuotekuvauksen yläosassa. Myös odotettu lähetysaika ilmoitetaan tässä kyseisessä kuvauksessa.

Mikäli olet tehnyt verkkokaupassa tilauksen, joka sisältää ennakkotilattavissa olevia tuotteita, tilauksesi lähetetään, kun kaikki tuotteet ovat taas saatavilla. Tässä tapauksessa saat tilausvahvistuksen, kun olemme vastaanottaneet tiedot tilauksestasi, mutta lähetysvahvistus ja veloitus suoritetaan vasta, kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty.

Mikäli haluat muuttaa ennakkotilattavia tuotteita sisältävää tilaustasi tai peruuttaa sen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa info@hairlust.fi, ennen kuin tilaus lähetetään. Huomaathan, että tilauksiin ei normaalisti voi tehdä muutoksia, ellei kyseessä ole tilaus, joka sisältää ennakkotilattavia tuotteita.

5. Palautusoikeus ja peruutus

5.1 Palautuksen ehdot

Asiakkaanamme sinulla on kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus (14 päivää) lasketaan siitä hetkestä alkaen, kun olet vastaanottanut tuotteet. Ilmoitus tuotteiden palauttamisesta tulee tehdä 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteesi. Ilmoitus tuotteiden palauttamisesta tulee tehdä kirjallisesti asiakaspalveluumme info@hairlust.fi. Ilmoita sähköpostissa selkeästi tilausnumerosi. Menetät palautusoikeuden, jos tuotteen sinetti on rikottu, jolloin tuotteita ei voida palauttaa terveydellisistä syistä tai hygieniasyistä. Tuote tulee siis palauttaa avaamattomana, käyttämättömänä ja alkuperäisessä pakkauksessa. Hygieniasyistä tyynyliinoja ja pussilakanoita ei voi palauttaa tai vaihtaa, jos niiden pakkaus on rikottu tai muovipakkaus avattu.

Sinun velvollisuutesi on palauttaa tuote/tuotteet siinä kunnossa ja määrässä, kuin olet sen/ne vastaanottanut. Tämä koskee myös tuotteen/tuotteiden pakkausta sekä etikettejä. Tarvitsemme peruutusta varten tilausnumeron. Tuotteiden hinta hyvitetään sinulle, kun olemme vastaanottaneet lähetyksen, ja vahvistaneet, että tuotteet vastaavat kunnoltaan peruutusoikeudessa mainittuja sääntöjä.

Et voi käyttää peruutusoikeuttasi vain kieltäytymällä tilauksen toimituksesta tai jättämättä paketin noutamatta. Peruutuksesta, palautuksesta ja vaihdosta on aina kerrottava Hairlust ApS asiakaspalveluun.

Mikäli käytät peruutusoikeutesi, tai haluat vaihtaa tuotteita, tulee peruutuslähetys lähettää osoitteeseen:

Hairlust ApS
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 København K, Denmark

Mikäli käytät palautusoikeutesi tai vaihdat tuotteita ja tuotteet palautetaan niiden alkuperäisessä kunnossa, palautamme kaikki sinulta vastaanotetut maksut, kun olemme vastaanottaneet palautettavat tuotteet niiden alkuperäisessä kunnossa. Hyvitykset tehdään aina alkuperäiselle maksuvälineelle.

Puuttuva alkuperäinen pakkaus voi mahdollisesti vaikuttaa tuotteen arvoon, joten suosittelemme, että tuotteet lähetetään niiden alkuperäisessä pakkauksessa, jotta voimme palauttaa täyden maksetun summan.

5.2 Tilauksen peruuttaminen:

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme info@hairlust.fi.

Tieto tilauksista lähtee varastollemme nopeasti, ja paketit lähetetään usein jo saman päivän aikana. Jos tilaus on jo lähetty, sitä ei voida peruuttaa. Tämän vuoksi emme voi taata, että tilaus on mahdollista peruuttaa.

Mikäli et halua tuotteita, jotka on jo lähetetty, voit palauttaa ne omakustanteisesti tai jättää paketin noutamatta. Veloitamme noutamattomien pakettien palautuksesta palautusmaksun, jonka suuruus vaihtelee toimitustavasta riippuen. Palautusmaksu on 40€ DHL Express pikakuljetuksille ja 14,95€ Postin kuljetuksille sekä muille toimitustavoille.

5.3 Palautusoikeus ja lahjakortit:

Lahjakortteja ei voida palauttaa tai vaihtaa. Voit kuitenkin saada lahjakorttisi hyvitettyä 10€ maksua vastaan, mikäli lahjakorttisi arvo on yli 10€. Tämä "hyvitys" maksetaan sille maksukortille, jolla lahjakortti on hankittu.

5.4 Poikkeukset palautusoikeuteen

Menetät palautusoikeutesi ja oikeutesi vaihtoon, mikäli:

  • rikot tuotteen sinetin, ja tuotetta ei hygienia- tai terveyssyistä voida enää vastaanottaa palautuksena. Sinetiksi voidaan määritellä myös tuotteen ulkoinen pakkaus, joka suojelee tuotetta, ja toimii varmuutena, että tuotetta ei ole avattu.
  • käytät ostamiasi tekstiilituotteita, peset niitä tai käsittelet niitä muilla tavoin, jolloin tuotetta ei voida enää määritellä uudeksi.

6. Palautus ja vaihtaminen

6.1 Ehdot palautukselle ja vaihtamiselle

Mikäli haluat käyttää palautusoikeutesi, ja palauttaa tai vaihtaa tilattuja tuotteita, ole ensimmäisenä yhteydessä asiakaspalveluumme info@hairlust.fi, ja sisällytä yhteydenottoon seuraavat tiedot:

  • Tilausnumerosi
  • Syy, miksi haluat palauttaa tuotteet
  • Minkä tuotteen/tuotteet haluat vaihtaa tai palauttaa
  • Maininta, haluatko vaihtaa vai palauttaa tuotteita, ja mihin tuotteeseen haluat vaihtaa tuotteesi

Mitä palautuspakettiin tulee sisällyttää?

Sisällytä palautuspakettiin aina lappu, johon on kirjoitettu nimesi, tilausnumerosi, syy palautukselle tai vaihdolle sekä muut yhteystietosi, jotta voimme mahdollisimman nopeasti ja helposti hyvittää palautettujen tuotteiden hinnan tai vaihtaa palautetut tuotteet toisiin.

Tuotteiden palautuksesta aiheutuvat kulut ovat asiakkaan vastuulla. Jos päädyt palauttamaan tuotteet, jotka olet jo noutanut pakettiautomaatista tai vastaanottanut kotiinkuljetuksen, tuote/tuotteet on lähetettävä omakustanteisesti osoitteeseen:

Hairlust
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 København K, Denmark

6.2 Palautettavien tuotteiden kunto

Huomaathan, että tuotteet on palautettava samassa kunnossa, kuin vastaanotit ne. Mikäli tuotteita käytetään tai niiden sinetti rikotaan, menetät hygienia- ja terveyssyistä oikeutesi palautukseen ja vaihtoon.

Muista, että tuotteet on lisäksi palautettava niiden alkuperäisissä pakkauksissa, jotta vastaanotamme tuotteet täysin samassa kunnossa, kuin ne oli toimitettu. Mikäli palautus saapuu meille vahingoittuneena, emme hyvitä tuotteen hintaa.

Vastuu tuotteista säilyy asiakkaalla tavaroiden toimitukseen saakka.

6.3 Palautus ja tuotteiden hyvitys

Mikäli peruutat tilauksesi tai palautat tilaamasi tuotteet, hyvitetään oston hinta sille maksukortille, jota käytettiin alunperin tilauksen yhteydessä. Huomaathan, että saattaa kulua 3-5 pankkipäivää, ennen kuin hyvitys näkyy maksukortilla.

Hyvitys tehdään, kun tuotteet on vastaanotettu alkuperäisessä kunnossa osoitteeseen:

Hairlust ApS
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 København K, Denmark

Mikäli palautat pakkauksen niin, että jätät sen noutamatta pakettiautomaatista, tehdään hyvitys paketin saapuessa varastollemme. Huomaathan, että emme saa ilmoitusta noutamattomista paketeista, ja saamme jatkuvasti palautuksia varastollemme, joten on erityisen tärkeää, että ilmoitat palautuksesta asiakaspalveluumme info@hairlust.fi, jotta voimme seurata palautusta ja tehdä hyvityksen. Mikäli et ilmoita asiasta asiakaspalveluun, emme tee hyvitystä. Veloitamme noutamattomista paketeista palautusmaksun, joka vähennetään hyvitettävästä summasta. Palautusmaksu on 40€ DHL Express pikakuljetukselle sekä 14,95€ Postin kuljetuksille sekä muille toimitustavoille.

6.4 Joulukuussa tehtyjen tilausten palautus

Tarjoamme pidemmän palautusajan 20. marraskuuta - 24. joulukuuta tehdyille tilauksille. Kaikki tällä aikavälillä tehdyt tilaukset voidaan palauttaa 31. tammikuuta asti.

7. Reklamaatio-oikeus

7.1 Reklamaatio-oikeuden ehdot

Hairlust ApS:n toimittamien tuotteiden virheet tai vajeet täytyy raportoida kahden (2) kuukauden kuluessa virheen löytymisestä. On sinun velvollisuutesi ilmoittaa ja näyttää, missä virhe tai vaije ilmenee. Mikäli huomaat virheen tai vajeen, käänny välittömästi Hairlust ApS:n asiakaspalvelun puoleen.

Asiakas voi pääsääntöisesti valittaa virheistä, jotka ovat ilmenneet kahden vuoden (24 kuukauden) kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tämä tarkoittaa, että voit saada tuotteen korjattua, vaihdettua tai virheen hyvitettyä muilla tavoin tilanteen vaatimalla tavalla. Reklamaation tulee kuitenkin olla aiheellinen, ja vika ei saa syntyä virheellisen tai suositusten vastaisen käytön seurauksena.

Tuotteiden, joiden käyttöaika on rajallinen, reklamaatio-oikeus on rajoitettu kyseiseen käyttöaikaan tai parasta ennen-päiväkseen, jotka on määritetty Hairlust ApS toimesta. Valituksen piiriin eivät kuulu tuotteet, jotka kuluvat nopeammin. Poikkeuksena tähän sääntöön on, jos vaihto on mahdotonta tai se aiheuttaa liiallisia kustannuksia Hairlust ApS:lle.

Reklamaatio-oikeus ei koske tuotteita, joita on käytetty väärin tai suositusten vastaisesti. Emme myöskään tarjoa tyytyväisyystakuuta, eli reklamaatio-oikeus ei ole voimassa, mikäli et esimerkiksi pidät tuotteen tuoksusta tai mausta tai saat esimerkiksi allergisen reaktion ainesosasta, joka on selkeästi mainittu kyseessä olevassa tuotepakkauksessa sekä tuotesivuilla verkkokaupassamme. Tällöin tuotteessa ei ole vikaa, eikä reklamaatio-oikeutta voi käyttää.

7.2 Kuinka reklamoida?

Mikäli haluat tehdä reklamaation, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa info@hairlust.fi. Sisällytä viestiin tilausnumerosi, kuva virheestä tai viasta sekä sanallinen kertomus viasta. Asiakkaan velvollisuutena on täsmentää selkeästi, millainen virhe tuotteessa on ilmennyt.

Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, lähetämme sinulle palautusetiketin, jolla voit palauttaa viallisen tuotteen ilman kustannuksia.

Mikäli haluamme nähdä tuotteen ennen reklamaation hyväksymistä, ovat palautuksesta aiheutuvat kulut asiakkaan vastuulla. Mikäli reklamaatio hyväksytään, palautamme toimituksesta aiheutuneet kulut asianmukaisella tavalla (tiettyyn rajaan saakka). Tässä tapauksessa asiakkaan on esitettävä kuitti tai muu tosite palautuskuluista. Mikäli reklamaatiota ei hyväksytä, lähetämme tuotteen takaisin, eikä reklamaatioon liittyviä toimituskuluja hyvitetä.

Asiakkaan on reklamoitava tuotteesta "kohtuullisen ajan" puitteissa virheen löytämisestä. Mikäli reklamoit kahden kuukauden sisällä virheen löytymisestä, on reklamaatio oikeellinen.

Tuotteet lähetetään osoitteeseen:

Hairlust ApS
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 København K, Denmark

Reklamaation yhteydessä on annettava seuraavat tiedot:

Tilausnumero, sekä mahdollisimman selkeä kuvaus virheestä niin sanallisesti kuin kuvallisestikin. Näin näemme, missä virhe on ilmennyt, ja mikä on asianmukainen toimintatapa.

Mikäli palautat paketin reklamaation yhteydessä postitse, sisällytä pakettiin nimesi, tilausnumerosi, sähköpostisi sekä muut yhteystiedot.

Muista pakata reklamoitu tuote huolellisesti suojaavaan pakkaukseen, jotta saamme tuotteen siinä kunnossa, kuin se on alunperin vastaanotettu.

8. Valitus

Mikäli kuluttaja haluaa valittaa ostosta, tulee valitus suunnata sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen info@hairlust.fi.

Mikäli kauppasopimusta koskevista erimielisyyksistä päästä osapuolten välillä yhteisymmärrykseen, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

9. Vastuuvapauslauseke

Hairlust ApS pidättää oikeuden mahdollisiin muutoksiin koskien hintojen ja maksujen muutoksia, hinta- ja kirjoitusvirheitä, teknisiä virheitä, loppuunmyytyjä tuotteita tai muita ongelmia, jotka johtuvat esimerkiksi valmistuksen ja tuotannon viivästymisestä tai vaillinaisuudesta.

Hairlust ei takaa kaikkien tuotteiden saatavuutta. Varastotilanne ei ole nähtävillä Hairlust kotisivuilla. Mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty, asiakaspalvelumme on tilaajaan yhteydessä.

Kotisivuillamme www.hairlust.fi olevat hintatiedot pätevät niin kauan, kunnes niistä muuta tiedotetaan. Hairlust pidättää itsellään oikeuden muuttaa ja korjata hintoja tai poistaa tarjouksia, mikäli siihen on tarvetta. Hairlust pidättää itsellään oikeuden myös päivittää ja muuttaa hintoja oman harkinnan mukaisesti ilman ennakkoilmoitusta. Kotisivuiltamme löytyvät hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron.

Hairlust ApS ei lain puitteissa vastaa suorasti eikä epäsuorasti menetyksistä tai vahingoista, jotka ovat voineet olleet ennustettavissa tai odotettavissa. Tämä sisältää epäsuorat, yksityiskohtaiset, esimerkilliset ja tarkoitukselliset virheet, jotka johtuvat sivuston ja sen sisältämän informaation käytöstä. Käyttäjän on huomattava, että nettisivua tulee käyttää omalla vastuulla. Kaikki sisältö sivustolla www.hairlust.fi on tarkoitettu ohjeistukseksi, liittyipä se sitten tuotteiden ostoon tai käyttöön. Mikään sisältö sivustolla ei anna lääketieteellisiä, henkilökohtaisia tai terveyteen liittyviä ohjeita, ja näin ollen sivuston tietoa ei tule käyttää päätöksiin tai hoitomuotojen määrittämiseen.

10. Kestotilaukset

10.1 Kestotilauksista

Saa valitsemasi tuotteet toimitettua automaattisesti kestotilauksella. Kestotilauksen luominen on täysin ilmaista. Saat pysyvän 10% alennuksen kestotilaustuotteista. Kestotilaaminen on valinnaista etkä sitoudu kestotilaukseen ellet sitä itse valitse tilauksen yhteydessä. Normaalisti tilaukset ovat kertaostoksia. Kestotilaaminen on lisäpalvelu, jonka tarjoamme. Kestotilaustuotteiden ja kertaostosten yhdistäminen yhdessä tilauksessa on mahdollista.

Kestotilaukset toimitetaan järjestelmämme mukaan lähimpään pakettiautomaattiin tai Postin toimipisteeseen toimitusosoitteen perusteella.

Kestotilauksen hyödyt

  • Aina 10% alennus kestotilaustuotteista
  • Automaattinen toimitus valitsemallasi aikavälillä, niin tuotteet eivät koskaan lopu kesken
  • Ei sitoutumisjaksoa, voit perua tilauksen milloin tahansa
  • Ei odottamattomia vaatimuksia
  • Helppokäyttöinen itsepalvelu, jonka kautta voit muokata tilauksiasi

Näin kestotilaaminen toimii

  1. Valitse tuotteet, jotka haluat ottaa kestotilaukseen
  2. Valitse miten usein haluat tuotteet toimitettavan
  3. Lisää tuote ostoskoriin ja maksa ostoksesi normaalisti

10.2 Kestotilausehdot

Kun tuote asetetaan kestotilaukseen, voit itse valita kuinka usein haluat tuotteen/tuotteet toimitettavan annetuista vaihtoehdoista. Hairlust toimittaa jatkuvasti tuotteet sinulle perustuen valintoihisi, valitulla toimitustavalla ja valittuun toimituspaikkaan siihen asti kunnes joko peruutat kestotilauksen tai muutat kestotilausta kyseiselle tuotteelle.

10.3 Kestotilaajana

Kun tilaat ensimmäistä kertaa tuotteen kestotilauksna, rekisteröidään sinut kestotilaajana Hairlustilla. Tämä tarkoittaa sitä, että tallennamme syöttämäsi toimitustiedot ja maksutiedot omalle Hairlust-tilillesi. Jos olet ottanut useamman tuotteen kestotilaukseen, käytetään samaa maksukorttia ja toimitusosoitetta kaikille tuotteille. Voit vaihtaa maksukortin ja toimitusosoitteen milloin tahansa omalla tililläsi.

10.4 Peruuttaminen ja muutokset

Voit itse tehdä muutoksia tai perua kestotilauksesi yhdelle tai useammalle kestotilaustuotteelle. Kestotilauksen voi perua tai muuttaa viimeistään 48 tuntia ennen seuraavaa toimitusta. Kestotilauksissa ei ole sitoutumisjaksoa, joten voit perua kestotilauksen milloin tahansa. Voit muokata ja perua kestotilauksia omalla tililläsi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota huomioon jopa 2 arkipäivän käsittelyaika sähköposteille asiakaspalveluumme.

10.5 Kestotilausalennukset, hinnanalennukset ja alennuskoodit

Saat aina pysyvän 10% alennuksen normaalihinnasta tuotteista, jotka asetat kestotilaukseen. Tarkka alennus näytetään tuotteen kohdalla. Jos olet asettanut tuotteen kestotilaukseen, voit huomata että samanaikaisesti on voimassa toinen alennuskoodi tai tarjous, joka koskee kyseistä tuotetta. Alennuskoodit ja muut tarjoukset eivät koske kestotilauksessa olevia tuotteita.

10.6 Maksaminen

Kestotilausten maksaminen tapahtuu automaattisesti. Maksu veloitetaan maksukortilta automaattisesti joka kerta kun tuotteet lähetetään. Maksu veloitetaan vasta kun tuotteet on lähetetty. Vastaanotat sähköpostin 3 päivää ennen jokaista toimitusta, joka sisältää tietoa kestotilauksestasi.

10.7 Kestotilaaminen on ilmaista

Kestotilaamisesta ei aiheudu ylimääräisiä tai odottamattomia kuluja tai vaatimuksia. Maksat vain siitä, mitä olet tilannut. Saat aina 10% alennuksen tuotteen normaalihinnasta.

Kauppa- ja toimitusehtojamme on viimeksi päivitetty 23.6.2021.